måndag 10 december 2018

Stil, ja tack!

Det är inte ofta med det händer att jag tänker att visst var det bättre förr. Det finns nått som den tidigare halvan av det förra seklet var mycket bra på och det var stil. Tänk vilken dröm att få bläddra igenom dessa annonser och veta att dessa plagg faktiskt var möjliga att få tag på. Denna dröm är ju delvis sann, det är inte helt omöjligt att få tag på vackra kläder från 30-40talet men då jag inte är gjord av pengar är detta ändå inte tillgängligt för mig.
Dagen jag skaffar mig en bra symaskin och mycket fritid lär bli en lyckans dag! 







(All picures from Pinterest)

Translation 
One thing I can say "it was better Before" about is the clothes. Look at those lines! The day I get a good sewing machine and a lot of spare time I will be a very happy day!

Caroline


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar