tisdag 18 juni 2013

Helt jävla slut


Jag vet inte hur jag ska börja. Just nu är jag bara hur ledsen som helst, eller så kanske jag är världens lyckligaste. Jag är ett nervvrak efter att ha dygnat i två nätter och rest från Sivas till Stockholm. Jag saknar redan alla fina människor som jag lärt känna under dessa dagar och det var jättesorgset att behöva lämna dom och veta att man kanske aldrig ses igen. Ändå så är jag så glad att jag fick chansen att göra denna resa till Turkiet och ångrar ingenting.
Jag ska berätta mer om mitt äventyr senare, efter 16 timmars resa är jag helt slut i huvudet.
God natt!

Translation
I don't know how to start. Right now I'm just sad, or maybe I'm the luckiest. I'm a wreck after for two nights with no sleep and after traveling from Sivas to Stockholm. I already miss all the nice people I met during those days and I was so sad when I had to leave them knowing that I might never seen them again. Yet, I am so glad I got the chance to do this trip to Turkey and have no regrets.
I'll tell you more about my adventures later, after 16 hours of traveling I am completely done.
Good night!

X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Åh,jag vet känslan.
    Var så himla ledsen när vi tog farväl av alla vi mött under vår pilgrimsvandring i Spanien. Fulgrät hela vägen till flygplatsen och skrämde väl slag på den stackars taxichauffören tre på morgonen.

    Men fina minnen, det får man ♥

    SvaraRadera