måndag 30 september 2013

Tillsammans är vi bäst!

Åter igen, Elsas födelsedag!
Denna dag var väl planerad och det var viktigt att hålla tiden. Därför var jag tvungen att sinka Elsa men en fika på Nordiska Museet innan vi skulle åka och fika med finaste Jessica på Sturekatten, men det visste hon inte om såklart. Godis i fina förpackningar och pappersdockor fick följa med hem tillsammans med lite annat fint från museibutiken. Tillsammans med Simon och Jessica lyckades vi gör hennes födelsedag värd att minnas!







Vi är så bra tillsammans!


Translation
The day was well planned but I had to make something up before we was supposed to meet Jessica so we stayed in the museum for a long time. Together with Simon and Jessica we made her birthday worth to remember!

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Fin kappa! Pälsen är troligen mink. Det torde inte vara så svårt att sprätta bort. Min farmor var damskräddare och sydde många liknande kappor och pälsen tråcklades ju fast för hand. Om du tar bort pälsen vid kragen, så kan du dekorera halsringningen på någon av sidorna med en fin brosch, så gjorde min mormor som inte tyckte om päls precis vid halsen.

    SvaraRadera
  2. Så gulligt att ordna en sådan speciell dag för en kär väninna. Inspirerande, så ska jag också göra i framtiden när personer jag känner fyller år. Kram

    SvaraRadera