tisdag 31 juli 2018

Sommarsorg


Och i ett ögonblick tystnade alla ljud, släcktes allt ljus, tiden stannade till och Ljusnan hjälpte dig simma vidare till evigheten. Jag saknar dig, jag älskar dig, jag gråter för dig och jag minns dig med värme i mitt hjärta. Dig ska jag sörja av saknad och för allt du kommer missa tills tårarna tar slut och sen ska jag hylla dig för allt fint du givit. 
Hej då Farfar, vi ses i Nangiala!




Translation 
And for a moment all the sounds were silenced, all light was extinguished, the time stopped and the Lake helped you swim över to eternity. I miss you, I love you, I cry for you and I remember you with warmth in my heart. I'll cry for missing you and for all you will miss out on and then I'll raise you up you for all the good you've given. 
Good bye Grandpa! 

Caroline
Ta vara på varandra, ta vara på livet. 
Glöm inte att du är någons ljus! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar