söndag 28 oktober 2018

Flytt nr 3


En minst sagt omtumlande vecka har passerat och jag måste säga att jag är glad att den är över. Två fulla bilar och en släpkärra har förflyttat mig och min kärlek till en stuga vid havet mitt i Roslagens famn. Det är flytt nr 3 detta år och flytt nr 7 sen jag flyttade hemifrån 2011 och jag börjar bli jävligt trött på flyttlådor och emballage. Det är dock första gången jag bor i en röd stuga med vita knutar (i vuxen ålder)och det är första gången jag har havet som utsikt från mitt köksfönster. Just nu hoppar vi över flyttlådor för att ta oss mellan rummen men så snart vi får lite ordning ska jag visa hur vi har det. 



Translate 
It's the third time this yeas I am moving and it's the seventh time since I left home 2011. I'm starting to get very tired of moving around and I'm happy this week is over. As soon as we get some order in the house I will show you our cute little cabin just by the sea! 

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar