onsdag 15 augusti 2012

Trendiga jag



Nu när vi alla är så inne i snygga burkar så har även jag hakat på trenden med snygga, nya burkar. 
Tyvärr så har jag märkt en otroligt ovanlig sak; jag har för mycket burkar!
Seriöst, jag har ingenstans att ha dem så de står staplade lite överallt i min lägenhet.
Jag har nog för lite hyllor i min lya.. ja det är nog där problemet ligger. 




Translation
Now that we love these designed cansI thought I might buy some for my self.
Unfortunately, I have noticed an incredibly rare thing-, have too many cans!
Seriously, I have nowhere to have them so they are stacked everywhere in my apartment.
I think I should get some more shelfs.. yes that's probably the problem. 


X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. I'm also mad for tins, it's been hard to find some in good condition though. The Olive Oil one is amazing! xxx

    SvaraRadera
  2. hehe, jo burkar har man en del! love them!
    shit vad snygg du är i håret föresten!
    kram

    SvaraRadera