söndag 16 december 2012

19 är väl ingen ålder!

(Vykort från 1930'talet som jag blev helt överlycklig av från Morfar och Styvis )

Vilken födelsedag det blev!
Tårta och kaffe på morgonkvisten hos mor och far innan jag for iväg till Norrköping 
för att göra i ordning inför kvällen baluns. Chips, bål, sugrör och hög musik, för när jag har fest blir det ordentligt! Tack så mycket till er som firade mig denna dag/kväll, jag hade jätte kul. 
Årets skörd blev inte så dålig den heller!

What a birthday!
Cake and coffee in the morning with mom and dad, then I went to Norrköping to fix the apartment for the party in the evening. Im all done, cuz when I party, I'll do it for real! 





(En del av en servis från 1940'talet)


(En tvåvåningskoffert av morbror)


X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar