onsdag 5 december 2012

Äntligen drog jag tummen ur!



Jag har, hör och häpna, äntligen städat min lägenhet och det var väl på tiden. 
Jag har ju inte varit hemma på så länge, varit i Oslo, Stockholm och sen hos mor och far så då har jag inte riktigt hunnit eller orkat tagit tag i det. Men när jag bjöd över Wilma och Petter på glögg och pepparkakor så  fick jag en bra anledning till att städa undan lite. Nu kan man se min soffa, min säng och mitt kök igen! 
Jag har till och med varit så pass flitig att jag fixade tvättid, så nu vet jag vad jag har att göra hela dagen! Ses! :D



Translation
I have finally cleaned up my apartment and it was about time! I've been in Oslo, Stockholm and at my parents place for so long that I haven't find the time or motivation to deal with this problem. I invited Wilma and Petter for some gingerbreads and then I had a reason to clean up. So now you can finally se the floor again. See ya!

X X X
carrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar