söndag 23 december 2012

Förberedelserna!


Det kokas knäck, bakas smörgåspepparkaka och pyntas här i min lilla stuga. 
Julafton tår i farstun och jag yr omkring som en snöflinga för att baka och fixa så allting ska bli perfekt. 
Ändå så känns det så konstigt avslappnat för att vara dagen innan julafton. I år blir det bara jag och min närmsta familj hemma i stugan med en massa mys och godis så de har varit ganska lugnt med förberedelserna. Nu försöker jag banta ner mig lite så jag får plats med all god julmat i morgon!! 
God jul på er alla! :D





Translation
Christmas is in the hall and I'm running around like a snowflake to bake 
and fix so everything will be perfect.
Yet it feels so strange to be relaxed on the day before Christmas Eve. This year it will be just me and my closest family home in the cottage with a lot of cozyness and candy so they've been pretty quiet with the preparations. Now I try slimming down a little bit so I can eat all the good Christmas food tomorrow!
Merry Christmas to you all! : D


 X X X
carrå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar