torsdag 17 januari 2013

Efter en vecka borta från hemmet.


Fast än jag inte alls vill erkänna detta så känns det som att jag borde göra det för att spräcka mig egen stolthet. Jag har lite hemlängtan. 
Ni skulle bara veta hur mysigt det är att efter en dags jobbsökande och datorsittande få komma ner i pojkarnas lägenhet, känna doften av mat (ja jag snyltar) och få sitta och kolla på en ny film varje kväll och somna i deras otroligt obekväma soffa. Vad skulle jag göra utan mina pojkar? 
Plus att jag vet att Martin är otroligt rastlös och uttråkad utan mig! 




Translation
 I have to admit that I'm suffering of homesickness a bit now. 
I'm longing for fall a sleep in my boys apartment after a night with good movies and good food, I do it every night. What should I do withouth them? And I know that Martin has been missing me the last week! 

X X X
carrå

1 kommentar: