söndag 20 januari 2013

Ett lockande tips!


Det känns som att jag börjar få till det här med att göra lockar nu. Här har jag använd mina underbara skumgummi-rullar (vet inte vad de heter egentligen), jag har satt i några i håret när det varit lite lagom fuktigt i topparna och sen sovit med dem. På morgonen är det bara att ta ut dem och borsta dem så de inte lockarna blir lika fasta. De stora rullarna brukar jag ha fram och de små bak på huvudet för att det är längre och tjockare där och behöver lockas lite extra så de får samma stadga som de främre. Nu vart det lite krångligt men fråga gärna om du inte förstod! :)


I love these<3



Translation
I think I'm getting better on fixing my curls now. I put this rollers on when my hair is damp and sleep with them. I use the smaller in the back of my head head cuz my hair is longer and thicker there so it needs more curls to get as short as the other hair in the front. :)

X X X
carrå

3 kommentarer: