torsdag 14 februari 2013

Will you be my Valentine?


Idag var jag på dejt dagen till ära!! 
Okey, dejt och dejt... tog en fika med fina Sarah på Alla Hjärtans Dag, då är det nog en dejt. 
Det var ingen vanlig liten fika med kaffe och kaka, det blev äppelpaj, äppel-pannacotta, smoothie och så klart en stor kanna kaffe! Det var så mysigt så att få träffa min käraste efter så lång tid och bara snacka skit. 
Det var inte den enda jag träffade, när jag lämnade Sarah gick jag vidare till min andra kärlek Wilma och åt lite godis innan jag gick hem till mig. När jag kom hem, gissa vem jag träffade då?? Mr. Vinflaska stod i kylen och väntade så då var min kväll gjord, god kväll!





Translation
Today I was on a date!!
Okay, date and date ... took a coffe with Sarah on Valentine's Day, then it's probably a date.
It was no ordinary small snack with coffee and cake, there was apple pie, apple pannacotta, smoothie and of course a great pot of coffee! It was so nice to meet my dearest after so long time and just talk crap.
It was not the only one I met, when I left Sarah, I went on to my second love Wilma and ate some candy before I went home. When I got home, guess who I met? Mr. Wine bottle was in the fridge and waited so that made ​​my evening, good bye!

X X X
carrå

4 kommentarer:

  1. låter som en bra dag! fina är ni och vilket gofika ni åt :). vin ska man unna sig på alla hjärtans dag också! =)

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är :)


    Du har fått frågor av mig, kolla min blogg!

    SvaraRadera
  3. åh, jag älskar den där klänningen som du har. har testat den säkert 5 gånger, men det är liksom nåt litet med den som gör att den sitter illa på mig.

    Så himla dåligt :(

    SvaraRadera