onsdag 7 augusti 2013

Old Style Weekend 2


Och så är vi tillbaka till denna underbara helg i Backamo på Old Style Weekend. Bilar, bilar, dans, öl, bilar, snygga människor och lite mer bilar. 




Se så fina människor man kan hitta på en hot rod festival, en kvinna som följt min blogg i vad som känns som en evighet! Madelen var där i en snygg klänning som hon sytt själv, galet avundsjuk på alla som är bra på att sy!





Translation
And back to Backamo. Cars, cars, dancing, beer, cars, beautiful people and more cars!

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Min sambo jobbar där varje år, i år var han en av dem som stod vid inträdet så ni åkte säkert förbi honom^^ Själv har jag aldrig varit där, men det kanske blir ett besök till nästa år om jag inte jobbar.

    SvaraRadera
  2. Hehe där var ju jag med ;-) Mkt trevligt att träffas!

    SvaraRadera