onsdag 23 november 2016

I hjärtat av Midsommarkransen


Hett tips till er med god smak och en kärlek för glashantverk, ni ska ta er till mitt favoritställe på röda linjen: Svenska Armaturer. Från och med torsdag till söndag har de utförsäljning och kommer sälja allt i hela butiken för 50 %.  
Germano och jag åkte dit på ett besök för några helger sedan och jag blev helt betagen! Har inte varit där sen Erik (butiksägaren och min kära vän) bytte lokal och namn. Jag måste säga att jag blev mäkta imponerad! 





Följ Svenska Armaturer på facebook eller på Instagram för att få se fler fina bilder och uppdateringar om vad som händer i butiken. 

Translation 
My favorite interior store , Svenska Armaturer, will have a big sell out from thursday till sunday this week. 50% off everything in the store For a lover of glas hand work, it's the best deal. Me and Germano were there a couple of weeks ago and we totally fell in love with the place. I haven't been there since Erik ( the owner and my dear friend) change place and name of the store. I was very impressed! 

Caroline



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar