söndag 16 februari 2020

En julklapp till mig från mig


Så fick jag äntligen tillfälle att fota julklappen jag köpte åt mig själv! Har länge kollat in underkläderna från What Katie Did men inte kommit till skott att beställa tidigare. I höstas kände jag att jag ville ge mig själv någonting fint så strax efter jul hämtade jag ut ett paket i den lokala matvarubutiken. Både överdel och underdel är från kollektionen CC09 Lingerie som är inspirerad av Brittiska underkläder från 1940-talet. Denna bh skulle jag kunna ha på mig varje dag för den är väldigt bekväm och skär inte in någonstans. 
Just underkläder tycker jag att det är värt att lägga lite extra pengar och tid på. Har kommit så långt att jag tycker att jag är värd mer än skavande byglar och axelband. Kan de dessutom vara riktigt fina också så är ju det bara ett stort plus! 


Har redan kollat in några andra kollektioner som jag skulle vilja klicka hem men än så får jag nog vänta några veckor med det. Det finns en budgetgräns även för underkläder! 


Translation 
I finally had the opportunity to photograph the Christmas presents I bought for myself! Have been checking out the lingerie from What Katie Did for a long time. Last fall I felt that I wanted to give myself something nice, so just after Christmas I picked up a package from the local grocery store. Both bra and knickers are from the CC09 Lingerie collection which is inspired by British lingerie from the 1940s. This bra I could wear every day because it is very comfortable and makes no scars. Have already checked out some other collections that I would like to buy  but I will probably have to wait a few weeks. There is a budget limit for underwear too!

Caroline

3 kommentarer:

  1. Åh hvor fint, smukke billeder. Jeg har stadig til gode at købe WKD undertøj, hvordan er BH-størrelserne?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina gulliga kommentarer! :D Jag tycker att BH-storlekarna stämde bra! :)

      Radera