fredag 9 mars 2012

latmask-frillan


Det finns vissa dagar då man inte orkar fixa håret, men ändå vill hålla stilen. Då har man tillfälle att vira en massa sjalar runt huvudet och ändå se lika bra ut! 
Bilderna är tagna för ca ett år sedan, men jag ser ungefär likadan ut. 
Kjolen har jag sytt själv, tyvärr så är den också handsydd och har börjat spricka i sömmarna så jag kan inte använda den förens jag lagat den. Men när har man tid med sådant där våren står i farstun?






Translation
Some days I'm to lazy to fix my hair, but will keep my style. Then I put some scarfs around my head and can still look good!
I made this skirt last year, but unfortunately it's also ragged. And who have time to fix that when the spring is knocking on the door.   


X X X
carrå


3 kommentarer:

  1. Your hair looks great in the scarf wrap :) Very well done for those lazy days.

    SvaraRadera
  2. Tycker du att hemtenta låter soft så har du aldrig gått på högskola, haha. (vilket du i och för sig aldrig gjort, men jag kan berätta - DET ÄR INTE SOFT) he he. Ha en bra dag <3 p.s har du den där scarfen (som tillhör din välartade syster) kvar hos dig?

    SvaraRadera