tisdag 23 september 2014

Med penselns magiska drag


Alltså... hur duktig får man vara! Rebecca har gjort det igen!
För några månader sedan la jag upp ett porträtt av mig som Rebecca målat.  Själv var hon inte så nöjd med resultatet men jag tycker det blev hur bra som helst. Vill du komma till inlägget så klicka här. Jag förstår inte hur tösabiten gör men hon fångar mig så bra med sin pensel. Smickrad, glad, och känner mig ännu lite snyggare!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Translation
She has done it again! A few months ago Rebecca did a portrait of me which I really loved but she didn't. Don't know why but she wasn't pleased with the way it turned out. Click here if you wanna se the painting. So she did it again! Another portrait and O M G, it turned out gorgeous!
Rebecca, you are unbelievable! Thank you so very much!

X X X
Caroline


3 kommentarer: