måndag 11 januari 2016

Tillbaka vid datamatan igen

God kväll och god fortsättning på er allihopa! Det var väldigt vad jag har varit dålig på att uppdatera bloggen den senaste månaden. Det har hänt så mycket den senaste tiden. I december var det så mycket att göra i skolan med betygsättning och julshowsarbete att det inte fanns någon ork kvar att sitta vid datorn när julen nalkades. Efter en mysig julafton hemma i stugan med familjen så åkte jag ner till Italien för att tillbringa en vecka med min käraste och då var heller inte datorn prio ett. När jag kom hem förra veckan så blev jag fruktansvärt sjuk och blev tvungen att fara iväg till akuten där jag blev inlagd. Jag mår relativt bra nu men jag får vara noggrann med att inte överanstränga mig. Nu är det en ny termin som börjar, min fjärde termin på denna underbara skola, vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Jag har också planer att designa om hemsidan och bli mer flitig med mitt skrivande och fotande för jag känner att 2016 blir ett år där förändringarnas vindar kommer blåsa starkt. Jag börjar med att visa mina tre favoritbilder från julafton. 



Grisen Nils, mosters bebis, och nya lillråttan Chili var så festfina i sina flugor. Är det julafton så är det! 


Här på bilder ovan ser ni framför er världens finaste typer, familjen Åsgård. Jag kan ju säga att vi tog närmare 50 bilder för att hitta en där båda hundarna var stilla och där ingen av oss gjorde en jättekonstig grimage. 

Nu har ni att vänta er ännu mer bilder från bestyren i Italien! Comming up soon. 

Translation
Wow, I've been a really bad blogger this last month. So much has happened lately so I've had no motivation to sit by the computer. After a busy month in school I went home to celebrate Christmas with my dear family in the forest and just a few days after I flew to Italy. I came home last week but then I had to go to the hospital directly in cause of a horrible pain in my stomach. Nothing dangerous but I still don't feel completely well. Now I'll be better again, both in my stomach and by the computer. I have plans of changing the design on the website and upload more posts every week cuz I feel that 2016 is a year that has a lot to offer! First I'll show you the 3 best photos from Christmas! Soon you'll see the pictures from Italy, stay tuned... 

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar