onsdag 25 juni 2014

I min egen takt.


Ibland blir det så pass fel att man vill pausa livet för en stund. Stanna upp och titta tillbaka och se vad det var som egentligen hände. Det man glömmer bort är att livet faktiskt går vidare, vare sig man pausat eller inte. Jorden fortsätter snurra, dagarna går, alla vänner roar sig på sitt håll och klockan slår lik förbaskat varje timme. Det går inte att pausa livet, men det går att pausa sig själv. Det var nog mest symboliskt att jag pausade bloggen. Jag gjorde det för att visa mig själv att jag behövde vila. Trots att jag är långt ifrån utvilad känner jag att jag inte kan ge upp dom små glädjeämnena jag har kvar. Jag älskar ju att fota, att skriva och blogga. Nu tänker jag göra sånt jag mår bra av. Men jag tar det i min takt. 




Translation
Sometimes things gets so wrong you just want to pause life for a while. Stop and look back and see what really happened. What you forget is that life goes on, whether you paused it or not. The earth continues to spin, the days go by and the clock strikes like damn every hour. You can not pause life, but it can pause yourself. It was probably more symbolic that I paused the blog. I did it to show myself that I needed to rest. Although I am far from being well rested, I feel I can not give up the little joys I have left. I just love taking photos, writing and blogging. But I'll do it my way, to heal.

X X X
Caroline

1 kommentar:

  1. i hope you feel better soon!

    blogging brought me through real dark times in my life ... it's a hobby you can even enjoy being far from your beloved ones, all alone, just for yourself.

    SvaraRadera