onsdag 19 augusti 2015

Sexigt med näver


Släng dig i väggen, pluttegull! Jo jag menar det verkligen. Nu har jag verkligen tröttnat på skira spetsar, sköra rosa rosblad, vitmålade allmogemöbler och pastellfärgade minikuddar. Jag vill ha en känsla av bark, blåbärsris, rivigt kaffe och rejält hantverk i mitt hem. Läder och näver! Sexigare än så blir det tyvärr inte hos mig, men det gör mig inget, När jag ser mig omkring så märker jag att jag inreder mer och mer som min egen farmor gör. Snart kommer det hänga nävertofflor på väggen med vissna linblommor i. Ja, hon är en tant men det är ju faktiskt jag med!




Translation
Go hide under a stone, pastels! I mean it. Now I'm really tired of thin lace, delicate pink rose petals, white-painted rustic furniture and pastel-colored mini pillows. I want to have a feeling of birch bark, blueberries, strong coffee and solid craftsmanship in my home. Leather and birch bark! Unfortunately it won't get any sexier than that, but I don't mind. I'm an old soul.

Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar