söndag 31 mars 2013

Tidigt en söndag


Jo, vad ska man säga? Det var lite hårt att vakna till i morse faktiskt, även om jag vaknade klockan 9 så tog det lång tid innan jag var kontaktbar. Jag satt på uteplatsen och åt frukost och fick lite färg i ansiktet och bara njöt av morgonen. Vädret dessa dagar har ju varit underbart, hoppas det kan hålla i sig. Jag hittade en katt också, jag vet att man egentligen ska jaga bort katter som kommer in på ens tomt men jag är för svag för sånt. 




Translation
I took a while before I woke up this morning, I had to sit outside in the sun for a while to be able to act human. I found a cat! I know you're supposed to chase them away if they enter your garden, but I'm to weak to do that, he was so cute!

X X X
carrå

4 kommentarer:

  1. Jag tror att det där är grannkatten Sol-Britt. Har hört att hon brukar hälsa på. Nej, det är inget skämt. Faktiskt!

    SvaraRadera
  2. You look so pretty! Today was the first day when I felt spring, it's so warm :) These pics made me happy!

    SvaraRadera
  3. I love ginger cats! They're really the most beautiful. Your hairdo is fantastic.

    SvaraRadera
  4. Röda katter alltså! Jag hade en kattfarbror som hette Tulle och var 20 år. Jag fick honom av mor, som fick honom när han var en liten unge.

    Men nu är han i katthimmiln! :)

    SvaraRadera