lördag 6 april 2013

Vintagemässan del 2


Så nu har jag vaknat från min power nap, den var ovanligt lång men åh vad den behövdes. Jag tror jag somnade klockan 16 och vaknade klockan 20 så där rök min eftermiddag!

Här är lite fler bilder från Vintagemässan! Elsa Maria och jag hittade en kvinna med en papegoja som ville sitta på våra axlar. Den var så söt, så mjuk och mysig. Jag var typ världens lyckligaste och kände mig som en pirat! Jag som egentligen var ute efter skor prövade och prövade men hittade inga i min storlek, så typiskt!


Träffade på Marie Lundh som åkt ända från Trönö, det var så kul att höra lite Hälsingedialekt igen och jag hörde direkt hur mitt Bollnäsmål kopplades på. 

Sen stötte jag på Nina med som jag haft lite kontakt med de senaste dagarna, det blir lätt en fika på det här! Hon var så fin och trevlig så! :)




Translation
I'm back from my power nap, I think I was asleep four hours... yes, there went my evening away! Here's part 2 of the Vintage Fair. I found a parrot, A PARROT!! I felt like a pirate! 

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Kul att träffa dig med! Fika får vi absolut planera in. :)

    SvaraRadera
  2. Men hallå va fin du är och att jag inte hittat till din blogg förr?! Underbar ju och hur kunde vi missa varandra när du bodde i nrk?!
    Du har vad jag kan de på bloggen köpt 2 klänningar som jag också provat på myrorna.
    Jag tror att du haft Malin som lärare om du nu läste musik, nått?
    Du är jävligt mycket bättre en jag på att göra håret fint!

    Kram och hej från din nya beundrare ;)

    SvaraRadera