torsdag 23 januari 2014

Ett porträtt av mig!

För ett tag sedan fick jag ett meddelande på Instagram från en fröken som ville måla av mig, inte mig emot!
Några dagar senare var porträttet klart. Rebecca är en mycket skicklig konstnär och bloggare så att bli avmålad av henne var en stor ära!  Hon fångade verkligen mitt hår! Jag älskar den! 

Tackar som ödmjukast, Rebecca!

Translation
 A few weeks ago I received et message on Instagram from a lady who wanted to paint me, couldn't say no to that!
A few days later, the portrait was finished. Rebecca is a very talented artist and blogger, to be painted by her was a big honor! She really catched my hair! I love it!

Thank you much, Rebecca!!

X X X
Caroline


4 kommentarer:

  1. asså vad sjuukt fint och likt!

    SvaraRadera
  2. Inte bara håret, ögonen!! Prick likt! Fint! :)

    SvaraRadera
  3. Alltså GUD vad fint porträtt! Finaste jag sett på länge!

    SvaraRadera