tisdag 7 januari 2014

Panikfrilla


Det händer allt mer sällan, men igår somnade jag med blött hår. Utan rullar i. 
Detta betyder att jag hade det tovigaste knullrufset när jag vaknade. Då är det ingen idé att försöka locka med locktång eller göra någon tjusig frisyr, det är bara att ge upp och trycka på sig en hatt. det är alltid när jag har en riktigt dålig hårdag som jag får komplimanger om mitt hår och frågor om hur jag gör det. Jag lägger en slinga här, en slinga där, pinnar, kammar, rullar och pinnar igen. Sen väljer jag ut en hatt som passar för dagens panikfrilla! 



Translation
I went to bed with wet hair yesterday. That wasn't a good idea. Always when I'm having a really bad hair day, I get compliments and questions about how I'm doing my hair. It's easy, you don't have to do anything speciall. Just put on a hat!


X X X
Caroline

2 kommentarer:

  1. congratulations on your bad hair day. you really look fantastic and beautiful. love your hat.

    i just have bad hair days for a while now and i wear a hat every time i leave the house ... sadly it doesn't look as good as your look today. ;)

    SvaraRadera
  2. Ahh önskar att jag såg så fantastisk ut när man har en dålig hårdag ;) Och den där hatten är magisk!

    SvaraRadera