söndag 2 februari 2014

Cats and peacocks



Denna kjol kommer sitta som fastklistrad i min midja en tid framöver. Den är inte bara otroligt snygg, den är också grymt varm och bekväm. Den kommer från Tidens Melodi som, jag upprepar, har en popup-butik i Stockholm i herrbutiken A.Marchesan denna vecka. Jag provade så mycket fint men det var bara denna som fick följa med hem. Jag har inte så mycket 50-tal så det känns lite ovant att ha någonting så fluffigt. Först såg jag bara de underbara färgerna och det coola mönstret, men det var Elsa Maria och Lisen som hittade katterna och påfåglarna, det var ju bara en stor bonus.




Translation
I will glue this skirt to my waist. It's not only incredibly stylish, it is also warm and comfortable. It comes from Tidens Melodi who, I repeat, has a pop-up store in Stockholm in the men's store A.Marchesan this week. I don't have so much clothes from  the 50's so it feels a little strange to have something so fluffy. At first I only saw the wonderful colors and the cool pattern, but it was Elsa Maria and Lisen who found the cats and peacocks, it was just a great bonus.

X X X
Caroline

2 kommentarer: