lördag 3 november 2012

Alldeles, alldeles underbart!


Åh dans kära dans! Äntligen har jag ju tagit tummen ur och kommit upp till Stockholm och besökte Chicago dansstudio! Med mig hade jag fina fröken Elsa Maria som med sin vän lärde mig dansa lite Lindy Hop, lite Charleston blev det med.  Det blev inga bilder då jag var så inne i att lära mig stegen. Det var så grymt roligt och energin som flödade när alla dansade var obeskrivlig. Jag träffade nya intressanta människor som dansade underbart och fick höra ny (gammal) musik. Första besöket var underbart och det lär inte bli det sista. Nästa mål är ju att gå på en prova på-kurs snart. Ses på Chicago!







Translation
Oh dance , dear dance! I've finally taken the thumb out and come up to Stockholm and visited Chicago dance studio! With me I had lovely Miss Elsa Maria and with her friend they taught me some Lindy Hop and charleston-dance. I took no pictures because I was so involved in the learning stages. It was so fun and the energy that flowed when everyone was dancing was indescribable. I met new and interesting people who danced wonderfully and I heard the new (old) music. The first visit was wonderful and it will not be the last. Next goal's to go on a course soon. See you at Chicago!

X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Wish you lots of success in that Lindy Hop and Charlston course. I think that will be a lot of fun for you. Hugs from Miss Maple

    SvaraRadera