onsdag 28 november 2012

Ain't no trousers high enough


Här kommer en liten hälsning från mig och mina nya byxor!
Dessa fina byxor med inspirationen från 50-talet köpte jag på Sivletto i lördags innan jag for hem från Stockholm. Nu går jag omkring i mina nya yxor och bara njuter av välbehag. Äntligen ett par byxor som är tillräckligt höga och som faktiskt passar min kroppsform. Har man liten midja och stora höfter så är det svårt att hitta någonting som passar som inte är för låga. De flesta byxorna tycker jag slutar mellan höften och midjan så det blir lixom något mellanting som man bara vill dra upp hela tiden. Dessa är helt perfekt höga och jag kan till och med ha långkalsonger under dom.  Det blir nog lite finare bilder någon annan dag än dessa suddiga badrumsbilder.

Just det, jag är nästan frisk igen! :D







Translation
Here are some greetings from me and my new trousers! I've bought them on Sivletto and they fit my body perfect. I'm so happy that I finally found some pants who are high enough and looks good. 
And by the way, I'm not so sick any more! :D

 X X X
carrå

4 kommentarer:

  1. I love your bathroom. The bathtub and the tiles are great. And the plants in front of the brick wall give such a natural and cosy look. Awesome trousers. I'm glad that you re well again. Hugs from Miss Maple

    SvaraRadera
  2. Great jeans, look fab on you!
    Also like your bathroom :-)

    SvaraRadera
  3. så fint badrum,snygga brallor å fin tjej!

    SvaraRadera
  4. I love the jeans :-) And you're right - ain't no jeans high enough!

    SvaraRadera