söndag 25 november 2012

Sjuklingen är hemkommen och har choklad!


Nu är jag hemkommen från Stockholm efter en jätte bra vecka med jobb, finfrukost och Chicago. 
Jag har bott hos min fina moster hela veckan i hennes jättefina lägenhet. Så där har jag levt och skräpat ner, bra har jag trivts med!
Nu är jag dunderförkyld och sitter hemma och kollar på film efter film med en chokladkaka i ena handen och  ett glas ananasjuice i den andra. Jag fick för mig här om dagen att jag hade kommit över mitt chokladbegär, men icke då. När jag satt här under min filt, affärerna var stängda och godisförrådet tomt, då fick man ta och ringa lillebror och tigga och be. Bra att man har pli på pöjken! 




Translation
I'm home again after a week at my aunt's place in Stockholm.
When i came home I became so sick my head is about to explode. 
But I'm having my chocolate, my pineapplejuice and my movies so I'll be fine!

X X X
carrå



1 kommentar:

  1. So sorry, that you had to suffer so much. Wish you the best and get well soon!

    SvaraRadera