torsdag 15 november 2012

Vintageparty


I somras for jag upp till Stockholm för en fotografering som jag bloggat om tidigare och här är resultatet. 
Den fina boken kommer ut tidigt nästa år och jag är så spänd på att få se hur den blev.
Boken är gjord av de fina tjejerna Linda Hansson, Emma Sund och Louise Lemming.




Translation
Early next year this book will come out made by Linda Hansson, Emma sund and Louise Lemming. 
I went away for a photoshot in stockholm this summer, here is the result. I'm so excited! 

X X X
carrå

5 kommentarer:

  1. You look beautiful! I am envious always of your hair.

    SvaraRadera
  2. ååh var du med? så himla kul.

    SvaraRadera
  3. Ååh! Fin bild du tog på mig, hihi.

    SvaraRadera
  4. Du blir bara sotare och sotare med tiden. Jag alskar din blaa klanning och ditt har! Harom dagen sa fick jag en "Liebster Award" fran en av mina blog lasare och nu vill jag ge aven dig en sadan. :) har kommer lanken:

    http://dollinsugarcoma.blogspot.ca/2012/11/dear-readers-i-had-great-honor-of.html

    SvaraRadera