måndag 5 november 2012

Lite tårta så här en söndageftermiddag!


Sockerkaksbotten med citron, grädde med passionsfrukt och banan på toppen. Det var gårdagens
bakelse som jag bakade till Mikaels födelsedagskalas. Den blev jätte god och mycket populär bland de som var där och åt. Jag borde baka oftare, jag känner att jag aldrig har tid fast än jag har tid i överflöd.




Translation
I've made the best cake ever and everyone who tasted it loved it, it was for Mikaels birthday.
I should bake more often, but it fells like I never got the time!

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. That cake looks delicious: I love the wee little pearls on it. And the cake mould is wonderful. I hope you'll find the time to bake lots of these heavenly cakes and that you'll find lots of thankful eaters. Hugs from Miss Maple

    SvaraRadera
  2. den såg minsann god ut! :)

    SvaraRadera