söndag 11 november 2012

Those days....


Ni vet de där dagarna man sover allt för länge, vägrar träffa någon och går inte längre än till affären?
Jag älskar dessa dagar, för då kan jag vara helt själv och ingen annan behöver infektera mitt tänk
mer än mina barnfilmer och mitt julpyssel. Ja det är sant, jag julpysslar redan. 
Jag har så länge velat blogga om det för jag har en massa fina bilder, men det känns inte rätt
att göra det i november så jag väntar lite till. 
Så vad gör jag nu? Jag sitter hemma, kollar lite jobb, pysslar och går igenom min vhs-samling.
Så intressant är jag! :D






Translation 
You know those days, you sleep too long, refusing to meet someone and go no further than to the store?
I love these days, because then I can be completely myself and no one else needs to infect my thinking
more than my childrenmovies and making ready for christmas.
I have so long wanted to blog about it because I have a lot of nice pictures of my christmasdecorations, but it does not feel right
to do it in november so I wait some more.
So what do I do now? I sit at home, looking for some jobs and watching some movies.
How interesting I am! : D

X X X
carrå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar