tisdag 11 mars 2014

"Se, nu tittar lilla solen in igen"


Elsa sticker in huvudet och säger "Jag går nu, jag lämnar radion på", och där började min underbara morgon. Med radions sprakande i köket och en het sol som värmde rummen var det omöjligt att somna om. Jag öppnade fönstret och la mig ner i sängen igen till fåglarnas kvitter där jag låg i en timme innan jag bestämde mig för att äta frukost. Första stoppet för dagen blev Djurgården, ett av Stockholms vackraste promenadställen. När jag vandrat en stund märkte jag hur fruktansvärt varm det var, jag hade ju faktiskt vinterjacka och halsduk på mig så jag klädde av mig och satte mig på en bänk precis vid vattnet där solen lyste som starkast. Helt ensam, utan att säga ett ljud, utan musik i lurarna för att bättre höra fåglarna och utan att ha någon tid att passa. 
Livet, oh livet vad det är underbart!







Translation
With the sound of the radio in the kitchen and a hot sun that warmed the room it was impossible to sleep this morning. I opened the window and went back to bed to hear the sound of the birds as I lay there for an hour before I decided to have breakfast. First stop for the day was Djurgården, one of Stockholm's most beautiful walking areas. When I wandered for a while, I noticed how terribly hot it was, well I had winter jacket and scarf so I took off my clothes and sat on a bench right by the water where the sun shone brightest. All alone, without saying a word, without music in the headphones to better hear the birds, and without having any time think about. 
Life, oh life, it's wonderful!

X X X
Caroline

1 kommentar:

  1. This look is so great on you!!!!
    Green in particular I think is your colour, really compliments your blonde locks.

    Beautiful!

    Sarah @ Top Notch Foxy
    x x

    SvaraRadera