torsdag 23 maj 2013

Besök från Norge!


Aloha vackra värld! Nu är jag tillbaka och har återfått inspirationen och motivationen till att dela med mig av mitt o så intressanta liv. Denna vecka har jag jobbat som ett litet djur med mina musiklektioner och har varit så trött när jag kommit hem att jag mest velat gå och lägga mig. Det borde jag göra nu med för klockan 6:30 rullar det in en buss på Centralen från Norge. Min kära vän Sanna kommer på besök över helgen, är så spänd!! 


Translation
Aloha beautiful world! Now I'm back and have regained the inspiration and motivation to share with you my o so interesting life. This week I've been working as an animal with my music lessons and have been so tired that I just want to go to bed. Tomorrow the alarm will sound at 5 o'clock cuz 6:30 o'clock a bus will come to the central station from Norway. My dear friend Sanna come to visit over the weekend, so excited!

X X X
carrå

3 kommentarer:

  1. Skönt att inspirationen kommit tillbaka! Du har en väldigt bra blogg och det ska bli kul med mer inlägg från dig. Och måste bara säga att din garderob är fantastisk=)!

    SvaraRadera
  2. Monismo loor guapísima muy bonito tu blog espero te guste el mío me aria mucha ilusión te pasarás a verlo. Besossssss. Dolcebyvirginia@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hello gorgeous, glad you're back! Have a great weekend :)

    SvaraRadera