tisdag 14 maj 2013

Ego-tjejen nr 1


Jag hittade en trevlig karl vid namn Stefan efter gatan som ville fota mig för sin blogg om Haninge. Klart att han fick göra det, så var han också tvungen att ta lite bilder med min kamera! Jag vet hur man utnyttjar, moahaha!
Förut hade jag stora problem med blogger för jag fick inte ladda upp stora bilder så alla mina bilder hade så dålig kvalité men nu har jag löst det så nu kommer kvalitén att flöda här på bloggen!


What happend to my feet?!



Translation
I found a man on the street today who wanted to take some pictures of me to his blogg, of course he could but then he had to take some pictures with my camera too. I know how to use people, moahah!
I have had some big problems with blogger cuz I couldn't upload big pictures to the quality but now's the problem solved, I'm so happy!

X X X
carrå

4 kommentarer: