tisdag 7 maj 2013

Gamla vågor och intervju


Man vet att man har lyckats med hårrullningen när lockarna och vågorna sitter kvar i 3 dagar och man bara behöver borsta igenom dem att att frisyren ska bli som ny. Sugar Hill i helgen var... ja vad ska man säga? Grym! Hängde mycket med de fina flickorna Jessica och Elsa Maria och vi dansade tills vi gick genom golvet. 

Men!! Det var ju inte alls det jag skulle skriva om egentligen, jag skulle ju skriva om att jag igår var och träffade fina Karin Olson för en intervju till en uppsats hon skulle skriva om hur man blandar "bloggvärlden med livet och moderna media" eller hur jag ska förklara. Jag babblade så mycket att jag inte ens minns hälften. Jag blir ju så djup när jag tänker för mycket och vill verkligen ha ett konkret svar på alla frågor. Varför bloggar jag? Vad är roligast? Hur kombinerar man 40'tals-livet med bloggvärlden? 
Jag har gått och tänkt hela dagen och jag kommer fortfarande inte fram till något direkt svar.




Translation
Waves and curls, you know that they're good when they keep in shape three days in a row. Yesterday I went in tot own to meet Karin who wanted to do a interview with my for a essay about vintage blogging in a modern world. All those questian really made me think of what I want with my blogging . Why do I do it? Why is it so fun? I got no correkt answers actually, do you?

X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Förhoppningsvis kommer jag fram till några jättebra svar, då kan jag tala om för dig ;)

    SvaraRadera