tisdag 28 maj 2013

Sommarhatten


Ett hemskt blåsväder kan ge en hemskt ruffsig frisyr, men vad gör väl det när man har världens somrigaste hatt? Här om dagen gick jag och hämtade ut ett paket på posten och kom hem med pirr i magen. Fort slet jag upp lådan och tog fram en urfin sommarhatt från Style me Betty! Med perfekt lockat hår blev hatten som grädden på moset. Dock när jag gick ut för att ha en trevlig picknick med Sanna så var det ett förskräckligt blåsväder så alla lockarna förvandlades till en frissboll! Jag älskar min blomsterhatt, den passar både på huvudet och som inredning. Eftersom att min favorit färg är mörkgrön så passar den ju ännu bättre. Love it! Tack så hemskt mycket, Style me Betty!





Min nya favorit läsk, flädersoda!







Translation
I got a new hat the other day and I just love it! When I came home from work I ripped up the package and found these wonderful summer hat. My favourite color is dark green so I guess I'll wear this very much this summer. With perfect curles I went out to a stormy weather and one second later my hair became a mess. Thank you so much, Style me Betty!

X X X
carrå

1 kommentar: