fredag 3 maj 2013

Tre dagar senare


Så här bra hade jag det i morse när jag satte mig ute i solen och åt frukost till fågelsången. Jag har inte kunnat skriva på några dagar för jag tog en tripp till Norrköping över Valborg och 1 maj och lämnade då datorn hemma. Det var så mysigt att träffa mina fina östgötar igen som jag inte träffat sen jag flyttade därifrån. Det blev tre händelserika dagar både på gott och ont och dessa dagar i Norrköping räckte nog för mig så det var skönt att komma hem till stugan igen. Nu är det bara att börja packa flyttlådor igen!




Translation
Breakfast in the sun is one of my favorite things in the world! I haven't been able to write lately cuz I've been in Norrköping to  visit my friends and left my computer at home. I was there for three days and I think that was just enough for me. I'm glad to be home in my cabin again. Now I have to pack my belongings cuz I'll move tomorrow, again!

X X X
carrå

1 kommentar:

  1. Åh det är så orättvist! Jag tror faktiskt inte våren kommer till Norge i år, jag börjar starkt tvivla. Gråare och tristare väder får man ju leta efter. Bara det inte snöar. Jo föresten, det gjorde det idag!!! Grr.
    Njut tillvaron, och lycka till med packandet!

    SvaraRadera