tisdag 21 maj 2013

Allting blommar där jag går


I'm back!
Motivationen och tiden har inte räckt till den senaste veckan till att blogga men nu är jag tillbaka med ny inspiration! Jag reste bort i helgen, igen, tog med mig kameran men glömde minneskortet hemma. Så typiskt och jag är så arg för efter en underbar helg har jag inga bilder att visa er. Jag kan meddela att världen går i färg och allting blommar där jag går(thihi). Nu vet ni det. 

Translation
 I'm back with new inspiration and motivation! I went away for the weekend, again, brought my camera but forgot the memory card at home. So typical and I am so angry after a wonderful weekend, I have no pictures to show you. I can tell you that the world is in color and everything is blooming where I go.(thihi) Now you know.


X X X
carrå

2 kommentarer:

  1. Åh så fina burkar! Vart har du fått tag i dem? =)

    SvaraRadera
  2. Det låter ju underbart! Mer sånt! :)

    SvaraRadera