onsdag 8 maj 2013

Badflickan


Blekast i kvarteret i år igen, det är väl typiskt. Men det ska väl ordna upp sig nu när man ska till Turkiet i juni och hänga runt. Denna snygga baddräkt hittade jag på Sugar Hill mässan och ett snabbare köp har jag nog aldrig gjort. Elsa Maria och jag skrek till lite, jag  betalade och det var klart och jag ångrar inget! 

Translation
Pale, as always but I hope to get some color when I'll go to Turkey in june. I found this wonderful swimsuit on the Sugar Hill fair and fell in love. I think it was my quickest affair ever. Find it, love it, pay, done! 

X X X
carrå

5 kommentarer:

  1. Hjälp, vad fin du är! Och även om det är härligt att vara brun så är blekt fint det med:-)

    SvaraRadera
  2. SNYGG!!! köpte du den av Carolina tro!? (marsmallow electra) Tycker mig känna igen den från att det hängt på mitt jobb utanför mitt sångrum där hon har sitt showroom!?

    DU är het som solen i del hur som haver! ;)

    SvaraRadera
  3. Carrå, that's so pretty swimsuit, looks great on you :) Turkey sounds fun!

    SvaraRadera
  4. oh my it's awesome! Love the colours and the design and how it looks on you.
    Someone is jealous over here... ;)
    'Pale' you say? Nooo, beautiful classic skin tone!
    Have fun in Turkey, it's an amazing country (been there 3 times!)


    xx

    SvaraRadera
  5. Åh så vansinnigt vacker du är! Baddräkten är ju verkligen spot-on, megasnygg ^^

    SvaraRadera